Feeds:
Wpisy
Komentarze

Archive for the ‘praca myśliwska’ Category

Weekend zdecydowanie upływa pod szczęśliwym znakiem- Jumpik na wystawie w Dreźnie ocena doskonała, CAC, i Zwycięzca Rasy, Orik z Ilonką jako menerem na niepołomickim konkursie tropowców otrzymał dyplom pierwszego stopnia i zajął 6 lokatę, a Michał z Fajerkiem na zawodach w Rzeszowie błysnęłi- wczoraj egzamin A3 lokata 1, Jumping Open wciąż podium bo miejsce trzecie, dziś Jumping + agility miejsce pierwsze 🙂 NIedługo filmiki i zdjęcia!

Reklamy

Read Full Post »

Chyba najlepszy dzień w naszym Tollerowym życiu – Dancer otrzymał dyplom z konkursu retrieverów, jako pierwszy i jak do tej pory jedyny Toller w Polsce :)!!

Od lat chcieliśmy iść w tym kierunku, ale zawsze coś było nie tak- nie miał kto szkolić, nie było dostępu do zwierzyny, nie było u nas w Krakowie i okolicach ludzi którzy mając w tej materii doświadczenie, chcieliby się nim podzielić. Przez kilka lat szukaliśmy kogoś kto nam będzie mógł pomóc- bezskutecznie, wszyscy fajni i pomocni ludzie mieszkali na północ i wschód od nas 🙂 Wreszcie, dzięki naszym ulubionym flatom a właściwie ich właścicielom udało nam się nawiązać kontakt z Markiem z hodowli Margabi http://www.margabi.republika.pl/ który  zaprosił nas do siebie  na trening i naukę. Po powrocie próbowaliśmy więc wziąć się porządnie za robotę  – ale znów stanęły nam na przeszkodzie braki w dostępie do zwierzyny. Przez te kilka lat przymierzaliśmy się  też co roku do wyjazdu szkoleniowego do p Joanny Bohdziun pod Łódź – ale ciążyło nad nami jakieś fatum; zgłosiliśmy Foxa – nie doczekał wyjazdu, potem uraz uniemożliwiający udział w szkoleniu zaliczył nasz psiak, potem uraz zaliczyłam ja 😉  i tak mijał czas.  W tym roku, mimo BAAAARDZO napiętego kalendarza, uparliśmy się że nie ma siły, pojedziemy 🙂

No i pojechaliśmy – bardzo dużo się dowiedzieliśmy, psiak od rana do wieczora ćwiczył ile sił ucząc sie na równi z nami. Wróciliśmy i dzięki na otrzymanej od znajomych zwierzynie  zaczęliśmy sensowne, regularne treningi łącząc je przede wszystkim z solidną nauką na dummy.  Konkurs potraktowaliśmy jako wyjazd, gdzie w warunkach już w pełni realnych, będziemy mieli świetny trening – tymczasem udało się wywalczyć dyplom III stopnia!!  Daleko nam jeszcze do doskonałego poziomu naszych zaprzyjaźnionych flatów które ku mojej wielkiej radości tłoczyły się na pudle zwycięzców (wszystkie 3 miejsca zajęły właśnie one!) ale jest już pierwszy krok w naszej rasie, żeby pokazać że najmniejszy z retrieverów jest też  dobry w pracy 🙂

Jesteśmy naprawdę bardzo ale to bardzo szczęśliwi – to początek naszej drogi w tego rodzaju szkoleniu i nasza satysfakcja jest naprawdę ogromna; nie czuliśmy się tak jeszcze nawet jako właściciele Interchampiona ,vice Zwycięzcy Europy czy Świata jak czujemy się teraz z tym malutkim, skromnym dyplomikiem 🙂 Bo miło jest posiadać piękne psy, ale jeszcze lepiej i milej jest posiadać psy piękne ale też utalentowane i pracujące z sukcesami.Cieszy nas ogromnie Fire jako pierwszy i  jedyny Toller w Polsce startujący w najwyższej klasie w agility, cieszy Dancer który coraz lepiej rozwija swoje naturalne talenty retrievera, cieszy Orik który także zaczyna stawiać swoje pierwsze kroki 🙂

Dziękujemy wszystkim za gratulacje a sami chcemy z całego serca podziękować tym wszystkim, którzy dzielili się z nami wiedzą, którym chciało się bezinteresownie pomagać. To naprawdę świadczy o klasie człowieka i jego pasji – jeśli tym co umie chce się dzielić z innymi a nie trzyma pod korcem. Mam nadzieję że my kiedyś będziemy mogli się odwdzięczyć, pomagając innym i przekazując pałeczkę dalej!

Fotka Dancerka na stronie labteamu:

http://www.labteam.pl/

i tutaj:

Zdjęcia autorstwa Moniki od Arvilka – http://www.fcr.arville.pl/

Read Full Post »

Ostatnie tygodnie były jednymi z najintensywniejszych do tej pory – jeszcze żyjemy na paczkach (przeprowadzka do nowego locum) ale wreszcie jest trochę czasu na rozpisanie sie o nowościach. A tych przybyło, sporo przybyło 🙂

Jeszcze nie jesteśmy w stanie aktualizować strony internetowej (ani bazy) wiec wszystkich sympatyków prosimy o cierpliwość – mamy nadzieję że za kilka tygodni, razem z nowym komputerem, wszystko zostanie jak należy zaktualizowane.

A teraz idąc chronologicznie- nasze maluszki Dancerkowo-Emiczkowe są już od kilku tygodni w nowych domkach – BARDZO jestem szczęśliwa że udało się znaleźć rodziny takie jak powinny byc, lepszych nie mogłam sobie wymarzyć! Super opieka, mnóstwo miłości, spora aktywność = szczęśliwy maluch Tollerowy 🙂

Po drugie chłopakom się trochę wyrosło 🙂 Jumperek odbył swoje wodowanie:

Orionik – mimo że miesiąc młodszy- też nie  został w tyle 🙂

Super dla nas wiadomością był Orikowy wynik badania w Optigenie w USA – Orion jest czysty genetycznie od PRA i CEA jak reszta moich dotychczasowych chłopaków, co baaardzo nas cieszy 🙂

Z kolei z Dancerkiem uczestniczyliśmy w wyjeździe szkoleniowym dla retrieverów organizowanym przez Joannę Bohdziun ze szkoły JB http://www.jb-szkola.pl/?strona,doc,pol,glowna,1389,0,453,1,1389,ant.html

Musimy przyznać że ze wszystkich szkoleń w jakich do tej pory wzięliśmy udział, to było najlepiej zorganizowanym i prowadzonym, i tutaj też nauczyliśmy się najwięcej. Przyjemnie było zobaczyć także córeczkę Dancerkową w pracy – super że zaczyna się pojawiać rudy kolor na tego typu imprezach 🙂  Dodatkowo atmosfera i towarzystwo dopisało, było naprawdę bardzo miło spotkać wszystkich flacich znajomych (dziękuję im też za piękne fotki Dancerka, dzięki Michał i Keejti). Mam nadzieję że w przyszłym roku powtórzymy ten wyjazd !

Read Full Post »

Read Full Post »

Treningi, treningi..

Ostanie spławianie piesów  połączyliśmy zkrótkim szkoleniem na zwierzynie. Maluchom (4 miesiecznemu Orikowi i Mii – córce Dancerka) pokazaliśmy ptaszki, przy okazji maluchy zabrały sie już za poważniejsze pływanie:

Orik

Mia

i jej tatuś:

Fajerek dojechał do nas na chwilkę (zawody agility w Kozłowie) i załapał sie na kąpiel 🙂

Mia i Orik

Orikowy aporcik

Diesel:

Dancer

Sfora 🙂

Read Full Post »

W niedzielę mimo deszczu Michał wybrał się na konkurs tropowców z Dancerkiem. Poszło naprawdę super (dzięki Wojtek za pomoc w przygotowaniu!!) Dancer z lokatą 4/10, zaraz za gończym i ogarami, i Dyplomem I stopnia!!

Szczęśliwi, mokrzy i brudni bohaterowie dnia 🙂

Tym samym również Dancer ukończył drugi ( i ostatni, więcej już nie nie da zdobyć 😉  Interchampionat – ma już na swoim koncie tytuł Międzynarodowego Championa Wystawowego, teraz doszedł mu tytuł Międzynarodowego Championa Piękności (do którego uzyskania wymagane są oprócz wniosków (CACIB’ów) próby pracy).

Bardzo się  cieszymy!

Read Full Post »

Sobotę spędziliśmy bardzo pracowicie- na treningu w naszej szkole 🙂 Fire i Dancer naskakali się za wszystkie czasy, powoli Dancer zaczyna skakać zerówkowe tory, Fajerkowi podnieśliśmy jeszcze poprzeczkę, niech się stara 🙂

Oprócz naszej całej grupy, był oczywiście też Diselek- idzie mu naprawdę świetnie, jest skupionym, bardzo chętnym do pracy psiakiem- jesteśmy z niego ogromnie dumni!

Read Full Post »

Older Posts »